Najczęściej zadawane pytania – Polska Liga Manager

0
260

FAQ (Najczęściej zadawane pytania)
Edycja Windows

Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi związane z wersją gry dla systemu Windows.
Jak zapłacić za wersję gry na Windows?

Najprościej jest zapłacić przelewem za pośrednictwem PayU (standardowo w aplikacji). Przy takim rozwiązaniu można skorzystać z tzw. przelewu elektronicznego (logując się na swoje konto bankowe) lub zrobić tradycyjny przelew na konto podane przez PayU. Jest to najszybsza metoda i całość trwa zwykle kilka minut. Rozliczenie jest zabezpieczane przez PayU i w żadnym momencie nie mamy dostępu do Twojego konta bankowego.

Ewentualnie prosimy o poinformowanie nas o chęci wykonania tradycyjnego przelewu i wtedy podamy bezpośredni numer konta. Niestety rozliczenie takiej płatności może trwać nawet 24h lub więcej (głównie zależy od czasu zaksięgowania przelewu przez banki).
W czasie instalacji gry wystąpił błąd. Co zrobić?

Czasami instalator z grą nie jest rozpoznawany przez programy zabezpieczające (np. Windows Defender) i zgłaszane są błędy i/lub ostrzeżenia. W takiej sytuacji, należy (chwilowo – na czas instalacji) wyłączyć taki program, zainstalować grę i ponownie go włączyć.

W innym przypadkach, abyśmy byli w stanie coś poradzić potrzebujemy jak najwięcej informacji. Prosimy o przysłanie maila (lm@ligamanager.pl) zawierającego informacje o:

wersji systemu Windows, języku interfejsu (np. polski, angielski),
wersji pliku instalowanej gry (menu kontekstowe z własnościami pliku, zakładka Szczegóły),
komunikacie błędu (ewentualnie zrzut ekranu),
pliki dziennika instalatora gry. Znajdują się w katalogu C:\Users\<NazwaUżytkownika>\AppData\Local\Temp (<NazwaUżytkownika> to nazwa zalogowanego użytkownika w systemie); pliki to: Liga_Manager_xxx.log (xxx zawiera informacje o dacie, np. Liga_Manager_2016_20160606110151.log)

Problem z logowaniem na serwer gry

Częstą przyczyną tego typu kłopotów jest niewłaściwa (stara) wersja Internet Explorer. Należy ją zaktualizować do najnowszej edycji. Gra korzysta z IE do logowania do usług w chmurze (na serwerze).

W niektórych sytuacjach może pomóc ponowne podanie loginu/hasła. Aby móc to zrobić trzeba się wylogować z usług Google’a (np. bezpośrednio w IE) lub usunąć ciasteczka z IE.
Co zrobić gdy w czasie gry wystąpił błąd?

Prosimy o przysłanie nam informacji zawierającej stan aktualnej rozgrywki razem z opisem problemu. Najłatwiejszym sposobem jest skorzystanie z dedykowanej funkcjonalności w grze (menu Opcje, przycisk Wyślij opinię).

wyslij-opinie
Edycja Android

Poniżej znajdują się pytania i odpowiedzi związane z wersją gry dla systemu Android.
Jak korzystać z zestawów danych tworzonych przez innych graczy (gra na Android’a)?

To bardzo proste: na ekranie rozpoczynania nowej gry, należy zalogować się na swoje konto Google, a następnie kliknąć odśwież. Powinna pojawić się lista dostępnych zestawów danych (niektóre z nich mogą być testowe i ewentualnie powodować błędy). Wybieramy zestaw, chwilę czekamy aż się pobierze i gramy 🙂
jak-skorzystac-z-zestawow
Czy trudno jest stworzyć własny zestaw danych?

To zależy. Wpisanie wszystkich zespołów i zawodników od początku to sporo pracy. Na szczęście można zacząć od modyfikacji istniejącego zestawu i skorzystać z różnych udogodnień w edytorze.
Czy można otrzymać pakiet instalacyjny APK?

Niestety nie udostępniamy pakietów APK. Jedynym sposobem instalacji gry Liga Manager jest skorzystanie ze sklepu Google Play.
Pytania ogólne
Czy powstanie wersja gry Liga Manager na inne systemy operacyjne (Windows, iOS, OSX, Linux) lub inne urządzenia (np. telefony, smartfony, komórki, konsole)?

Wersja na Windows jest już wydana. Jeżeli będzie zainteresowanie graczy to być może powstaną też wersje na inne platformy, np. w wyniku głosowania graczy powstała wersja gry na smartfony z Androidem.
Zapisz się aby otrzymywać aktualności